22.11.2012

Keittiön välitila

Vihdoin saatiin keittiössä välitilan laatat saumattua.. Taino viikko sitten se jo tehtiin mutta nyt vasta ehdin siitä tänne kertomaan. Suurin osa laatoista on jo ollut pitkään paikallaan mutta saumaus on ollut tekemättä. Myös muutama leikattava pala oli vielä laittamatta, mutta nyt meillä on välitilakin valmis + valolista paikoillaan. Ah, keittiö vaan paranee ja kaunistuu koko aika.

Pitkään olin sitä mieltä että meille tulee välitilaan tapetti + lasi eikä mitään muuta.. En tiedä missä vaiheessa ja miten joku sai pääni kääntymään ja nyt meillä on siis valkoinen laatta välitilassa. Sain minä tosin lasiakin.. Tuolla jääkaappi seinustalla avohyllyjen alla on pätkä lasia tapetin suojana, kun tuo lumikide ei todellakaan pyyhkimistä kestä.

Laatoiksi valikoitui matta valkoinen, kokona  50cm x 25cm ja pystyyn asennettuna. Laatasta haluttiin mahdollisimman huomaamaton, näyttävän lumikide tapetin rinnalle. Olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen. Olen kuitenkin vieläkin sitä mieltä että tapetti + lasi yhdistelmä olisi ollut enemmän minun näköiseni. No muta sainpahan pääni kuitenkin pidettyä puutason suhteen.

Ja kuvia:



Keskimmäisestä kuvasta näkyy hyvin mitä tuo lumikide tapetti tykkää kosteasta rätistä.. Mies yritti silikoonia pyyhkiä ja lopputulos tämä. Kukaanhan ei ollut maininnut että paperitapetti ei pyyhkimistä kestä. Ei ainakaan kostealla rätillä.

Huomena meillä juhlitaankin tupareita kavereiden kesken. Mukavempihan olisi kun kaikki olisi valmista mutta siihen nyt on vielä aikaa! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti