23.7.2013

Pönttöuunin muodonmuutos

Vihdoin.. Eilisen projektina oli olohuoneen muurin ja pönttöuunin maalaus. Vihdoinkin se tämän remontti osuuden suurin epäkohta ja ehdottomasti raivostuttavin homma on ohi. Muuri maalattiin yhdessä miehen kanssa, jonka jälkeen minä karkasin tallille lepuuttamaan hermoja hevosten kanssa ja mies jäi maalaamaan pönttöä. Vielä toissailtana  hän kovasti uhosi ettei hän koske pönttöön ja että se on minun hommani maalata se. Eilen mieli oli muuttunut ja hän sen nimenomaan halusi maalata vaikka tiesi ettei ole pakko. No se passasi minulle paremmin kun hyvin!

Muuri vedettiin samalla Tikkurilan luja maalilla, kuin keittiön muurikin. Sävynä siis "laasti". Pönttöuuni sai ylleen mustan helmi kalustemaalin. Muurista tuli kuitenkin tummempi kuin olin ajatellut mutta lopputulos miellyttää silmää kyllä. Luulen jopa että tuo tummempi sävy sopii paremmin omaan silmään kuin jos muuri olisikin asteen tai kaksi vaaleampi.









Lopputulos on mielestäni täydellinen! Mies alkoi jo muuria maalatessamme epäröimään oliko musta väri kuitenkin huono valinta.. Lopputulokseen hän on kuitenkin tyytyväinen, ehkä jopa tyytyväisempi kuin minä jos se vaan on mahdollista. Mitäs mieltä te olette? Tuliko liian raju ja räväkkä vai kaunis ja ihana?

2 kommenttia:

  1. Wau! Se on ihan täydellinen mustana. Rohkea ja erilainen valinta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä vähän haettiinkin, että olis jotakin erilaista ja meidän näköstä! :)

      Poista